fredag 29. oktober 2010

Card for men Challenge Nr 22




Bladde gjennom noen blogger for en tid siden og kom over et kort som jeg fikk lyst til å prøve meg på, husker dessverre ikke hvem sin blogg det var.
Så i går storkoste jeg meg med noe annet enn julekort,her er mitt resultat. Har brukt hvit bazzill, mønsterark fraTPC Studio, Prima Marketing Inc, Maja Design og en kakeserviett. Tekst fra Stempelglede og Kort og Godt. Metallpynt kjøpt på nett, Tim Holtz og Kort og Godt. Metallhjørnene har jeg embosset i kobber, blomstene er stanset ut i tapet med en dies fra Tim Holtz.
Takk for at dere ser innom, ha en fin helg, klem

6 kommentarer:

  1. Oh fabulous scrapbook love the pages they are all beautifully done. Thanks for joining us at CFM, good luck with the challenge. with hugs Shirleyxxx

    SvarSlett
  2. Knalltøff.....ha ei fin helg...klem...:):

    SvarSlett
  3. knalltøff var den,håper du vinner:))

    SvarSlett
  4. This is really nice. You did a wonderful job in making a grouping of embellishments that work really well together. Thank you for playing with us at Cards for men. Good Luck on the Challenge.

    SvarSlett
  5. Very beautiful work!!!

    Yours faithfully, Tatyana.

    SvarSlett
  6. Очень красиво.Люблю такое сочитание цветов.Украшения от Тима Хольтца всегда выигрышно смотрятся.

    SvarSlett