torsdag 4. november 2010

Utfordring hos StampARTic




Utfordringen hos StampARTic denne gangen er å lage et julekort som glitrer. Her kommer mitt bidrag.
Har laget julekortet i rødt,grønt og gull. Grønn bazzill og mønsterark fra Making Memories. Motivet på tag kjøpt på nett og det har jeg crackelert.Motivet på forsiden har jeg fått av Sandra, dette har jeg fargelagt med akvarellblyanter og påført glitterlim. Tekst fra Kort og Godt, hjørnestemplet er fra Stempelglede, alt sammen har jeg embosset i gull. Blomstene er påført glitterlim.
Takk for at dere ser innom, setter stor pris på det. Ha en fin helg alle sammen, klem

2 kommentarer:

  1. Flott kort igjen....flinking. Ha ei strålende helg:):)

    SvarSlett
  2. Ljuvligt kort Alette!
    Underbart vintrigt motiv.
    Tack för att du deltar i vår utmaing.
    Med vänlig hälsing SasSa

    SvarSlett